»Ponarejena živila in pijače so velik problem za javno zdravje. Naša kampanja potrošnikom ponuja znanje, da se lahko zaščitijo, hkrati pa podpira zakonita podjetja, ki spoštujejo visoke standarde kakovosti EU-ja. To je boj, ki ga moramo voditi skupaj –- pristojni organi, proizvajalci in potrošniki.«
»Namen projekta je spodbujati inovativnost domačih proizvajalcev pri razvoju živil in potrošnikom zagotoviti pestrejši izbor kakovostnih živil z ugodno hranilno sestavo.«
»Namen projekta je spodbujati slovenske proizvajalce živil pri razvoju novih ali preoblikovanju obstoječih živil, da bi dosegli ugodnejšo prehransko sestavo in druge prednosti za potrošnike.«
»Ko je bilo zbiranje dokumentacije slovenskih potrošnikov zaključeno, vključno s pogodbenim prenosom terjatev zainteresiranih potrošnikov na družbo Financialright, je bila zaključena tudi vloga ZPS-ja kot organizatorja kampanje PreVWara.«
»Tudi ta kampanja bo stekla z novimi kreativnimi rešitvami in novimi komunikacijskimi orodji, ki prav tako nagovarjajo potrošnike o pomembnosti kupovanja lokalnih ekoloških proizvodov z visoko dodano vrednostjo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju